A kereskedelemben az a szép, hogy egymásra építkeznek a szintek. Lényegében a vásárló az, ami az alsó szintek munkáját megfizeti, vagyis ő a termelés fogyasztója. Ha egy textil nagykereskedés abban igyekszik, hogy minél alacsonyabban tudja tartani az árakat, akkor ebből tulajdonképpen a fogyasztó is profitál. Ugyanis, ha alacsony áron kínálja a készleten lévő anyagokat, akkor azt jobban veszik, több eladása lesz belőle, így még inkább alacsonyan tudja tartani.
Az, aki felvásárolja a textíliákat, jutányos áron képes a darabokat előállítani és némi árrés használatával, kedvező áron tudja kínálni eladásra. Nem célszerű túlzottan nagy árréssel dolgozni ennél a fázisnál, hiszen azt az összeget, amit nyert a textil nagykereskedés jóvoltából, azt nem muszáj mind a profitra fordítani. Ha Ön is annyival alacsonyabb áron adja el a darabjait, mint amennyivel olcsóbban adta el Önnek a textil nagykereskedés az anyagot, akkor ugyanúgy több vásárlóra tehet szert,
nagyobb lesz a forgalma. Végtére is ez a legfontosabb, hiszen a vásárlók bizalma hamar megrendül némelyik méteráru nagyker Budapest meglátogatásakor, ha azt tapasztalják, hogy a reálisnál magasabb áron szeretnék az árut eladni. Ez abszolút negatívan hat, így nem valószínű, hogy a csalódott vásárló újra vissza fog térni valaha. Az a cél, hogy a vásárló visszajöjjön és lehetőleg az összes megvásárolt termékkel elégedett legyen. Az elégedett vásárló ugyanis a legjobb reklám.
Igaz, hogy versenytársakról van szó, de az emberek beszélnek egymással és hamar elterjed, hogy melyik méteráru nagyker Budapest városának a legolcsóbbika, illetve a legolcsóbb valóban a legjobb is? Amúgy mindenkinek az a legfőbb célja, aki anyagokkal dolgozik, hogy a legjobb beszerzési lehetőséget elcsípje és alacsony áron minőségi termékhez jusson. Aki mindezt nem tudja biztosítani a méteráru nagyker Budapest varrodáinak, az nem tud majd hosszútávon fennmaradni a piacon. A vásárló ugyanis nem fog kétszer ugyanoda menni csak azért, hogy drágán vásároljon silány terméket.